reklama

Prečo mi odmietajú v Humanicu vybaviť reklamáciu, tak ako sa patrí?

Už v predchádzajúcom článku som uvádzala problém, ktorý sa udial. To som však ešte verila, že moje papuče mi budú čoskoro ohrievať nohy. Ale kďeže...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu

Dostala som ich ako vianočný darček od priateľa. Boli veľmi pekné, teplé, tešila som sa. Ale nie dlho. Po asi dvoch noseniach sa začali párať v prednej časti. Preto už vopred bola istá reklamácia. Keďže nebývam v mieste kúpy, zato môj priateľ áno, reklamovať sa ich vybral on. Reklamáciu vybavili asi tak do troch týždňov, čo som považovala za správne.Doma som si papučky nasadila na nohy a asi po dvoch hodinách sa mi začali znovu párať. Tak priateľovi nezostávalo nič iné a pobral sa opäť do predajne na reklamáciu. Reklamáciu spísali a tak boli približne do troch týždňov papuče znovu opravené. Hneď pri preberaní si však všimol, že sa párajú ale na úplne inom mieste. To znamená, že vlastne opravené neboli. Nezostávalo nič iné a uplatnili sme už tretiu reklamáciu. Čakali sme na opravu a tak po troch týždňoch som sa vybrala spolu s ním do predajne Humanic v Trnave. Nepochybovali sme o tom, že nám už konečne vrátia peniaze za tovar, ktorý bol vadný od samej kúpy. Pokiaľ viem, ak sa dvakrát vyskytne tá istá závada a uplatní reklamácia, tretíkrát má ísť výrobok len na posúdenie. Ak sa závada prejaví a je uznaná ako oprávnená, zákazník má nárok buď na výmenu kus za kus, alebo vrátenie kúpnej ceny. Takisto to platí pri nedodržaní tridsať dňovej reklamačnej lehoty.Dokonca som si daný reklamačný poriadok pohľadala aj na internete. Časť z neho:-Ak je vada odstrániteľná, avšak pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (aspoň dve predchádzajúce opravy rovnakej vady) alebo pre väčší počet vád (v dobe uplatnenia reklamácie má tovar súčasne aspoň tri rôzne odstrániteľné vady) nemôže spotrebiteľ tovar riadne užívať, má právo na:Výmenu veci alebo právo od zmluvy odstúpiť a požadovať vrátanie kúpnej ceny.Pristúpili sme k pokladni a predavačke podali reklamačný lístok. Premýšlali sme čo kúpime za vrátené peniaze. Naše úvahy však netrvali dlho.Onedhlo nacupitala predavačka aj s papučami, ktoré boli na naše počudovanie znovu opravené. Bola som rozčúlená. Mám predsa ako spotrebiteľ/kupujúci svoje práva.Predavačky však tvrdili, že vrátiť peniaze a uplatniť takýto druh reklamácie je možné až keby sa závada prejavila štvrtýkrát. Nakoľko daná informácia je podľa mňa chybná, požiadala som predávajúcu, aby mi zavolala vedúcu. Vedúca prišla. Keď som jej povedala na čo mám právo, zrazu sa vykľulo, že ani vedúca nie je. Spýtala som sa kedy vedúca príde a či by ma mohla kontaktovať ako sa daná reklamácia vyrieši. Najskôr navrhli, že sa mám ozvať ja. Protestovala som. Dosť sme sa tam už predsa nachodili, papuče sú hodné pár stovák a viacej by som prevolala. Išlo mi hlavne o princíp a starostlivosť o zákazníka. A tak ,,Vedúca – už zrazu nevedúca“ mi sľúbila, že ma bude kontaktovať hneď v pondelok. Keďže vedúca cez víkend nepracuje. Akonáhle príde ihneď ju oboznámi s mojím problémom. Tak sa malo stať ešte v pondelok. Dnes je streda. Telefón však stále nezvoní. Zvuky sú zapnuté...Poškodenú obuv som si neprevzala a hrozili mi tým, že mi ju pošlú poštou.Preto sa pýtam... postupujú v tejto predajni podľa reklamačného poriadku? Alebo mám právo ako zákazník na vrátenie kúpnej ceny? Nie som človek, ktorý chce vyrábať problémy, ale čo je dosť, to je dosť! Dočkám sa vôbec toho čo mi právom patrí?

Lenka Pekarovičová

Lenka Pekarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľmi rada sa smejem :) ešte radšej som keď je môj smiech nákazlivý a prenáša sa aj na druhých. Zoznam autorových rubrík:  Za skúšku človek nič nedáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu