reklama

Tesco, Tesco... nechystaj ceny vopred!Neklam ma!

Včera som sa vybrala do hypermarketu Tesco Trnava. Musím sa priznať rada tam nakupujem, sortiment je pestrý. Niektoré akcie sú tiež povšimnutia hodné. Avšak čo Vám odporúčam je určite po nákupe, si prezrieť pokladničný doklad. Nie vždy máte naúčtovanú cenu, ktorú ste na pôde hypermarketu videli svojími vlastnými očami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)
Obrázok blogu

A čo také sa stalo mne? Je utorok 27.05.2008 okolo 16tej hodiny. Našla som úžasnú akciu na ,,Relax džús 2 litre“ z pôvodnej ceny 39,90 Sk s 25 % zľavou len za ?????(päť otáznikov)Prečo tie otázniky? Môj pohľad zakotvil na pyramíde džúsov a hore nad nimi visela velikánska prečiarknutá, pôvodná cena 39,90 Sk. Nová sa tam však nenachádzala... Tak som sa dala do pátrania a hľadala cenu na vedlajšom regále, kde boli rôzne druhy džúsov. Skvelé, mám to! Tu je! Našla som cenu z pôvodnej 39,90 Sk na 29,90 Sk. Naložila som hneď dva do košíka.Vidím, že aj ostatní zákazníci sú z tejto akcii nadšení, nakoľko každý tlačil nákupný vozík, kde sa minimálne jeden tento akciový džús nachádzal. Nakúpila som všetko potrebné a pobrala sa k pokladni. Tam som si všimla, že džúsy mi boli naúčtované za pôvodnú cenu 39,90 Sk. Keďže predávajúca by mi poradiť nevedela a bola som si istá, že by ma nasmerovala na informácie, rovno som sa tam pobrala. Poviete si 20 Sk? Ale ide hlavne o princíp, prečo by som mala nechať zakaždým Tescu nejaké sprepitné? To ono by malo byť predsa vďačné mne, že tam tak rada a často nakupujem.Panička na informáciách sa pobrala overiť cenu. Moje veľké prekvapenie nastalo po tom čo mi oznámila, že cena je dnes 39,90 Sk a až od zajtra sa chystá akcia 29,90 Sk. Porozumela som správne? O 16tej hodine majú v Tescu zmenenú akciovú cenu, ktorá má platiť zajtra, zatiaľ čo zákazníci si vezú džúsy v košíku s domnienkou, že natrafili na skvelú akciu? Povedzme si to rovno: 1 oklamaný zákazník = min. 1 džús = 10 Sk (39,90 Sk – 29,90 Sk)10 = 100 Sk100 = 1000 Sk 1000 = 10000 Sk Pekný zisk nie? Nabudúce ma neprekvapí, keď to budú mať nachystané a zmenené týždeň pred akciou! Tesco rob s tým niečo!

Lenka Pekarovičová

Lenka Pekarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľmi rada sa smejem :) ešte radšej som keď je môj smiech nákazlivý a prenáša sa aj na druhých. Zoznam autorových rubrík:  Za skúšku človek nič nedáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu