reklama

Toto nie je článok, je to príbeh. Začína a nemá koniec, ale pokrač.

Upozornenie!Toto je príbeh, kde postavy ani príbeh nie je skutočný.... Môj mobil ako každé ráno začal hrať moju obľúbenú pieseň a ja sa pomaly prebúdzam z krásneho sna. Už viackrát sa mi stalo, že dejom môjho sna bola práve výhra v lotérii. No kto by už nechcel mať pár Tisíc/Desatisíc/Stotisíc alebo nebodaj Miliónov na účte. Takýto sen malo asi už viacej z nás.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nádherný pocit! Škoda znovu nebol skutočný... to že som nevyhrala sa mi po pár minútach zívania a rozlepovania očí a zatiaľ krásnom úsmeve na tvári podarilo rozlúsknuť. Hmm, bol to len sen a zase len sen a ja sa musím či chcem, alebo nie pobrať pomaly, ale isto do práce. Tam sa mi úsmev vytráca. Ale zarábať sa musí. ,,Treba z niečoho žiť, takže musíš vydržať Maťka!“, hovorila som si.

Áno volám sa Martina, ale všetci ma prezývajú Maťka alebo Maťa. Neznášam, keď ma niekto oslovuje Martina. Neviem prečo, ale vie ma to poriadne vytočiť. Každý,kto chce mať so mnou dobrý vzťah a chce si udržať moje priateľstvo a dôveru si to ani nedovolí.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oblečiem sa, umyjem, decentne nalíčim a už kráčam do práce. Dochádzanie! Ako to len neznášam. Je hrozné bývať tak od ruky. Veľa ľudí si ani nevie vážiť a radovať sa z toho , že bývajú priamo v mieste svojho pracoviska.  Tak takýto sen mám aj ja. Je to najväčší a asi najťažšie dosiahnuteľný sen. Ale treba myslieť pozitívne. Ha pozitívne! Opakujem!

To však nie je môj príklad, som strašný pesimista. Mať svoj byt, svoje hniezdočko lásky, svoju pohodu, tak také niečo dnes kúpime minimálne za 2 milióny.  

Autobus dorazil, nasadám a začne na mňa horlivo mávať moja známa. Prisadnem si k nej.

Dlho sme sa nevideli. Klebetíme, klebetíme až mi oznámi, že jej brat sa oženil a svokor im dal do daru krásny trojizbový byt v centre Bratislavy. Čo izba to milión! Väčšinou som myslela, že ženy vyhľadávajú zabezpečených mužov, ale od dnes začnem veriť, že je to už  aj opačne.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sme v Piešťanoch – mieste mojej práce a ja sa už neviem dočkať kedy vytiahnem krabičku cigariet. Viem, mala by som s tým prestať, je to zdraviu škodlivé a ide to do výdavkov. A musím predsa šetriť, ale keď toto je pre mňa také potešenie. Kolegyne sa ma viackrát pýtali, či s tým nechcem prestať. Nevedia pochopiť, ako ma to ukludňuje. Aj som sa snažila, ale vydržala som len 48 hodín, čo je u mňa fakt hodné medajly.  

Pomaličky do seba ťahám a vyfukujem dym a blížim sa k práci. Aby sme si to ujasnili. Pracujem v tej najhoršej pracovnej dobe od 9tej do 18tej hodiny. Človek si nemôže nič vybaviť, vždy si musím čerpať dovolenku.  Pracujeme nonstop celý týždeň a ešte aj víkend 3 hodiny. Prestávka je 45 minút.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám 24 rokov, pracujem v jednej účtovníckej firme. So mnou v kancelárii sedia dve kolegyne. 53 ročná Ildikó, slovenská maďarka, ktorú denno-denne počúvam, keď telefonuje so svojími známymi, či manželom. Trhá mi to uši! A 50 ročná Renáta, ktorá je asi najtichšia osoba tejto planéty. Keď dostane za deň zo seba jednu súvislú vetu, je to zázrak. O sebe vôbec nehovorí. Hoci tu pracujem už druhý rok, viem len jej meno, bydlisko a že je sama, lebo manžel ju pred 10 rokmi opustil.  

Jedinou mojou útechou je kolegyňa, ktorá je v rovnakom veku ako ja. Volá sa Katka a pracuje vo vedlajšej kancelárii. Vždy keď ju navštívim, si ma dve jej kolegyne – ,,herečky“ premerajú 4-krát pohľadom od hlavy až po päty. Je jedno čo má kto oblečené, aký ma make-up. Dokážu ohovárať a viesť debatu aj celý deň popri účtovaní. Sem- tam sa stáva, že ich Katka pri chybnom účtovaní opraví a potom je najhoršia!................................... pokračovanie!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Páči? Nepáči? Za názory ďakujem.

Lenka Pekarovičová

Lenka Pekarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľmi rada sa smejem :) ešte radšej som keď je môj smiech nákazlivý a prenáša sa aj na druhých. Zoznam autorových rubrík:  Za skúšku človek nič nedáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu