reklama

,,Neprídete aj mne umyť okná?“ Platím dobre!

Včera sa na nás znovu díval výklad. Všetci v práci sme skúšali od neho nenápadne odvracať zrak. Bol smutný, plakal! Chcel, aby sme ho dali riadne do ,,pucu“. Teraz len nájsť aspoň dvoch ľudí, ktorí mu chcú pomôcť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Keďže všetci robili drahoty, nakoniec sme sa ja a kolega dohodli, že mu splníme jeho tajné a dlhoročné... (to asi nie, to by neprežil) dlhotýždenné prianie. Síce sme sa mu asi zhruba pred týždňom venovali, ale svoju pozornosť vyžadoval opäť.Kolega ako pravý gentleman zobral rebrík vysoký ako mrakodrap na plecia. Ja som som priniesla ,,kýblik“ s vodou a noviny a šup ho do práce! Výklad celý šťastný, že sa po tak dlhej dobe kúpe. Pekne sme ho napenili, vydrhli a potom vyleštili.Pri umývaní sme si všimli, že je na chodníku nejaká hustá premávka ľudí. Okolo prešlo mnoho typov ľudí. Niektorí nám fandili s úsmevom na tvári. Cerili sa veru ostošesť!Druhí fandili zase slovne. ,,Ale Vám to ide!“,,Umývame, umývame!“,,Za koľko mi prídete domov, poumývať okná?“,,Ste drahí?“,,Aj ku mne by ste mohli prísť na návštevu!“No je to možné? Taká chvíľa a tak veľa ohlasov. Takéto ,,báječné“ ponuky na vedľajšiu pracovnú činnosť nemá len tak hocikto.Výklad sa ligoce, my spokojní po dobre vykonanej práci sa pomaly poberáme naspäť. Ale už ku skutočnej práci. Nasleduje druhý deň, kedy sa stretávame pred výkladom. Pohľad nám padne asi na 15 centimentrový, veliký, zelený ,,mrmeľ“ , roztečený asi na dĺžku jedného metra.Hádajte, kto mal v daný deň službu? A musel sa zbaviť toho ,,krásavca...“Ako to viete?No určite vy ste úplní jasnovidci a veštice. Neverím!Nebudem napínať... samozrejme, že ja!Preto mi nedá nepoďakovať tomu skvelému človeku, ktorý nám robí tieto nádherné veldiela! Nadarmo sa nehovorí: ,,Raz sa všetko zlé vráti!“Preto milý dotyčný, ten tvoj skvelý vklad sa ti hádam vráti aj s úrokom!

Lenka Pekarovičová

Lenka Pekarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľmi rada sa smejem :) ešte radšej som keď je môj smiech nákazlivý a prenáša sa aj na druhých. Zoznam autorových rubrík:  Za skúšku človek nič nedáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu