reklama

100 ľudí, 100 chutí...

Nedávno som si uvedomila jednu zásadnú vec. Som typ človeka, ktorému záleží veľmi aj na názore iných ľudí. Nech už sa to týka čohokoľvek. Možno sme takí všetci, alebo väčšina z nás...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Stála som pred rohodnutím kúpy webcamery. Pomyslíte si, aká banalita. Ale mne záleží naozaj na tom, aby bola kvalitná, a preto si nechám rada poradiť od kamarátov. Našla som si teda internetový obchod a s radosťou sa pustila do vyberania. Našla som asi päť typov, s ktorými som bola podľa popisu dosť spokojná. Ale keďže nie som odborníčka, nechala som si poradiť od kamarátov. Chlapi sú predsa odborníci, čo sa týka techniky! Preto moja prosba smerovala skôr k mužskému pohlaviu.Nakopírovala som preto linky vybraných webcamier a poslala asi šiestim kamarátom cez icq. Moju prosbu o pomoc prijali a začali skúmať webcamery. A čo sa stalo? Prišla prvá opoveď od kamaráta:,,Vyber si tú prvú.“Zrazu odpisuje druhý kamarát:,,No mne sa najviac pozdáva tá tretia.“ Tretí kamarát sa pridal k názoru, že sa prikláňa k webcamere číslo jedna.Štvrtý kamarát k webcamere číslo dva.Piaty kamarát by si nevybral ani jednu. A šiesty kamarát sa mi pokúsil predať tú jeho za tri stovky!Zaujímavé... začala som hľadať ďalej a na koniec som vybrala dvojnásobne drahšiu,ktorá mi dnes slúži rovnako ako mohla tá dvojnásobne lacnejšia. Tú som si však nakoniec nekúpila, pretože kamoši sa akosi nevedeli dohodnúť....To isté však nastalo aj pri výbere auta. Znovu som si od mojich chlapov, chcela nechať poradiť. Napísala som im stručnú správu a pripojila link.Nooo takže páči sa mi toto. .,,Čo na to auto hovoríš, please?“Onedhlo prišli odpovede: Píše prvý kamoš... ,,Za toľko peňazí by som si vybral niečo iné. “,,Väčšie!“Kamoš číslo dva...Nekupuj ho, to nie je moc spoľahlivé auto.Kamoš číslo tri...,,To je super autíčko!“ ,,Také by som bral!“Kamoš s poradovým šíslom štyri...,,Ja by som benzíňák nechcel ani zadarmo!“Kamoš číslo päť...,,Je skvelé.“,,Kamarátka ho má a nemenila by za nič na svete!“Kamoš posledný v poradí, ktorého som žiadala o radu...,,Má nejako podozrivo najazdených málo kilometrov!“,,Určite má stočené!“,,Keď ho budeš kupovať, zober so sebou nejakého odborníka!“Jááááááááááááááááj kamoši moji. A čo mám teraz robiť? Kúpiť či nekúpiť? Už znovu ste nechali výber na mne. Auto som nakoniec kúpila a hádam bude slúžiť.Aj pri hodnotení článkov tu na blogu sa páči každému niečo iné... Preto konštatovanie na záver:-Každý z nás chce urobiť čo najlepšie rozhodnutie...-Veľmi nás zaujíma názor druhých ľudí...-Len málo z nás má rovnaký názor...-Čím viac ľudí, tým viac chutí...-Závažné a konečné rozhodnutie, ktoré chceme, aby bolo správne, zostane vždy aj tak na nás!-Rozhodnúť sa musí každý sám!-Každá rada je na nezaplatenie! A ak bude náhodou rozhodnutie nesprávne,vždy to môžme na niekoho zvaliť... pretože sme žiadali predsa známeho o radu :)

Lenka Pekarovičová

Lenka Pekarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľmi rada sa smejem :) ešte radšej som keď je môj smiech nákazlivý a prenáša sa aj na druhých. Zoznam autorových rubrík:  Za skúšku človek nič nedáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu