reklama

Ako sa nenechať okradnúť? Čítajte ďalej dám Vám tip...

V dnešnom svete sa kradne asi všade, treba byť preto maximálne ostražitý.  Existujú ľudia, ktorí sa o to pokúšajú každý deň, na inom mieste, v inom čase. Ak pracujete s peniazmi, možno moje nasledujúce riadky budú presne podľa Vášho scenára.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
Obrázok blogu

Dvere v predajni sa otvárajú, vstupujú dvaja mladí páni vo veku 20-30 rokov, jedného si zavolá kolega, druhý pristúpi ku kolegyni. Je veľmi milý, komunikatívny, usmievavý. Sleduje čo by si u nás zakúpil.  Kolegyňa sa spýta ako mu poradí, on si vyberie istú vec, asi za 60 Sk, povie 100 Sk, to je dobré a platí s 5000ckou. Oči kolegyne sa zablysnú, veď 40 Sk tringelt, to poteší. Ešte však netuší ako ju tento milý pán dopletie. Spýta sa či nemá drobnejšie, s poľutovaním však oznámi, že žiaľ nie...

Odohrá sa nejaký matematický ťah, ktorý má pán Zlodej veľmi dobre nacvičený. Zamotá do toho aj drobnejšie papierové bankovky, ktoré akoby ,,zázrakom" zrazu nájde, zamotá aj kolegyňu a behom pár sekúnd odchádza šťastný s pár tisíckami navyše. Po jeho odchode kolegyňa zisťuje, že nevydala správne ako predpokladala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S príchodom eura, museli si milí podvodníci zmeniť svoju taktiku.

Príbeh pokračuje...

Prečo by  to milí pánkovia neskúsili znovu, keď už raz sa im u nás pošťastilo? Kolegyňa však mala dovolenku a ja som si ich tváre nepamätala... Prídu znovu dvaja, riešim iného zákazníka. Postaví sa blízko mňa, pozdraví a pozerá čo by si u nás zakúpil. Mám z neho zvláštny pocit. Nakoľko som bola unavená z toľkej masy ľudí, ktorých som dnes obslúžila, pobrala som sa do skladu trošku vyvetrať. Prídem za 5 minút a pánko na mňa stále čaká, pritom ostatní kolegovia sú voľní. Mala som zmiešané pocity. Vypýtal si tovar, usmial sa a povedal, že ja mu mám vybrať ten krajší. Znovu zvláštny pocit. Nablokovala som tovar do pokladne a pýtam si 3,5 Eur. Nechajte 5 Eur, to je dobré. Pocity sa stupňujú. Mám tušenie, čo bude nasledovať. V ruke už mával 200 eurovou bankovkou. Fííííha , pomyslela som si, ako sa zachovám. Prvé čo ma napadlo, tak ako kolegyňu predtým bola otázka, či nájde drobnejšie. Zamietavo dodal, že nie a následne sa spýtal, či mu nemám vydať, keď sa pýtam. To že sa ma spýtal takouto zatvorenou, negatívnou otázkou vo mne hneď vyvolalo v priebehu sekundy zamietavú odpoveď nie, nemám! Celý nešťastný prisľúbil, že si ide rozmeniť  svoju dvesto eurovú bankovku a po tovar sa vráti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslíte si, že sa vrátil? Ak ste tipovali nie, tipovali ste správne. Pri každom podobnom scenári, treba byť ostražitý! A radšej sa nepúšťať do vydávania.  Mne sa to osvedčilo!

Lenka Pekarovičová

Lenka Pekarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľmi rada sa smejem :) ešte radšej som keď je môj smiech nákazlivý a prenáša sa aj na druhých. Zoznam autorových rubrík:  Za skúšku človek nič nedáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu